Curta - Agente
Project made for my Graduation in 3D Animation at Méliès in 2019.
In this project i was responsable for the Environment Lookdev, Lightning, Texturing and Rendering of all the Assets, Character, Grooming and Environment. Did also the configuration of output rendering in Maya / Vray. Also did some of the Animation. All Texturing was made in Substance Painter, Lighting in Maya / Vray and Render Elements in Maya / Vray.
The project was developed alongside Luis Gustavo Kray (mainly responsible for character development (modeling and rigging) and animation, and João Pedro de Godoi Gama (script, pre-production and animations as well).
The full credits are all at the end of the film.
Trabalho de conclusão de curso desenvolvido na faculdade Méliès para o curso de Animação 3D concluído em 2023.
Nesse projeto fui responsável pelo desenvolvimento de toda a iluminação e lookdev do curta, principalmente a parte de desenvolvimento do cenário, as texturas dos personagens, assim como a iluminação, render e grooming, configurações de saída de render e passes de elementos do render para serem utilizados na pós.
O projeto foi desenvolvido ao lado do Luis Gustavo Kray (responsável principalemente pelo desenvolvimento do personagem (modelagem e rigging) e animação, e João Pedro de Godoi Gama (roteiro, pré produção e animações também).
Os créditos completos estão todos ao fim do curta.



